eg37.blogg.se

2014-04-25
10:18:56

Ibland kan det göra ont
Var ett så himla bra träningspass igår, några bra drillar att nyttja till SGL. Tyvärr landade jag knasigt vid två tillfällen, först landade jag helt stumt på svanskotan och sedan planterade jag min ena vadmuskel i träningskompisens knä så jag fick en rejäl vadkaka. 
Känns ok så länge jag rör på mig, blir stel och om om jag sitter still. Tur jag har ståbord på jobbet.
 
Det är fredag, det är sol men värmen vill inte riktigt infinna sig...blir hur som helst grillning i kväll, tänkte grilla en fläskfilé, majskolvar och kanske några smarriga korvar. Till det tror jag att det får bli klyftpotatis och bea eller tzatziki samt en god sallad med ruccola som bas.
 
Imorgon hoppas jag kunna gå på bio med min älskade fru, är så himla länge sen vi gjorde något tillsammans bara hon och jag.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: