eg37.blogg.se

2014-04-29
10:06:56

Skriver en bit, kanske fångar jag ditt intresse
Sitter påp min kammare och funderar ut fyndiga ordsatser att slänga ut till dig, ett försök att på något underfundigt sätt nå massorna med min agenda. 
Vidare tror jag att det kommer lyckas, du, ni kommer att tråna efter mina bevingade ord, törsta efter nya meningar att läsa, insupa och avnjuta likt en nypressad morgon tidning går du där och väntar till nästa nummer ivrig att få känna lukten av trycksvärta.
 
Kanske är det så men förmodligen inte, helt klart är att det finns folk som finner nöje i att läsa mina inlagor här. Men hur upplsukande jag är vet jag inget alls om, mer av ett önsketänkande att jag skulle kunna skriva helt trollbindande.
Jag har vid några tillfällen faktiskt lyckas beröra en väldigt stor skara människor, jag tror vid närmare eftertanke att det har skett vid 2-3 tillfällen sedan jag började skriva här. Ett mer normalt tillstånd är att ni kära läsare är en få-hövdad skara men ack så trogen, det gläder mig.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: