eg37.blogg.se

2014-04-07
11:23:38

Tjääna!
Rätt sliten efter helgen måste jag erkänna, även om det inte är speciellt fysiskt ansträngande så har jag haft en anspänning och en något högre stressnivå än normalt.
Galan löpte på fint och var uppskattad av våra besökare, vilket gläder mig. Helnöjd med alla grymma funktionärer som offrar en helg till att hjälpa oss med detta.
Är grymt imponerad av våra fighters, bara att gå in i buren på tävling är imponerande. Tack för en bra show, Robin, Ibbe och Raymond!
 
Idag ska jag ta det lungt, eventuellt besöka Ludde's skola som han börjar i till hösten. Helt galet, min bäbis börjar skolan i höst, shit alltså, vart har tiden tagit vägen.
 
 
 
 
Avslutningsvis vill jag bara tillägga:
 
SOPA PÅ, FBK!
 
 
                         
 
 
 
 
 
                                               ****VILL DU SÅ KAN DU****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: