eg37.blogg.se

2014-04-14
08:36:32

Uppsprickande blommor och andra betraktelser
Flanerar längs gatorna, ser hur knopparna börjar närma sig uppsprickning för att sedan utväcklas till praktfulla blommor, blommor som sedan kommer att få stå värd åt en massa gäster som pollinerar åt de..
 
Det är gott väder och värmen stiger, min Magnolia har kanske 20 knoppar och jag slänger ett öga på den flera gånger om dagen, kommer den första knoppen spricka upp idag? Hoppas!
 
Helgen har varit riktigt bra, har tränat lite själv. Blev ett MMA-pass i lördags med några riktigt sköna drillar. Igår var det knattepass och det kom endast fyra tappra barn till träningen, men de öste på för hela gruppen, bra jobbat.
 
Idag på morgonen läste jag en väldigt fördomsfull och tråkig krönika, författad av Johan Esk http://www.dn.se/sport/esk-the-mauler-borde-beratta-mer-om-sin-bakgrund/?brs=m 
Jag förstår inte riktigt syftet med en så oegenomtänkt krönika, jag tror att han nog är avundsjuk på Gustafsson.
Agim Berisha - fightplay har skrivit om ovannämnda krönika och har försökt bena ut vad som menas;
http://www.fightplay.tv/nyheter/mma/ufc/kronika-landets-mest-valdsamma-idrottsstjarna/
 
 
 
 
                                 ****SOPA PÅ; FBK!****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: