eg37.blogg.se

2014-04-30
08:20:06

Valborg
                                   
                        
                          
 
Så är det! Jag jobbar som vanligt, eller jag ska till Elixir på lunchen och slita en stund och i eftermiddag ska jag dit igen med min fru och slita.
Lunch-passet får lov att bli 30 minuter crosstrainer och avsluta med några sköna axelövningar. Eftermiddags-passet får nog lov att bli en helkropps-genomkörare och även det passet tror jag kommer inledas med konditionsträning.
När vi är klara där bär det sedan av till något mysigt Valborgsfirande, titta på en eld, lyssna på manskör och köpa lotter!
 
Idag blir det en massa finlir inför idrifttagningen i Polen, sammanställa kreetsschemor som ska med och allt annat småpill som behöver vara med. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: