eg37.blogg.se

2014-04-24
08:56:27

Viktnedgång
Det har gått lite trögt nu, kan ju kanske bero på att det vart påskfirande med allt vad det innebär, massvis med god mat och godis...
Ja, jag har haft värdelös disciplin. Har nu återgått till min kvarg-diet och har nu vägt in på 87,0 kg, borde ha legat något lägre men jag är på rätt väg.
Nu är mitt mål att komma ner till 82 kg innan 20/5, lyckas jag med det så kan jag äta frukost innan invägning till tävlingen 24/5.
Sedan kommer jag att tappa resten av min övervikt under sommarfysen och framåt augusti kommer jag hamna på min målvikt 75 kg, och om du tittar noga då så kan du kanske komma att se mina magrutor!
 
 
 
                                   ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: