eg37.blogg.se

2014-08-25
08:04:59

Efter en bra helg konstaterar jag att jag är jäkligt trött
Otroligt så trött jag är idag, hade förfärligt svårt att somna inatt. Känns lite som att jag inte har sovit alls.
Helgen var bra och snabb.
Konsert i fredags tittade på Sabaton som var helt otroligt bra. Trodde jag var bakis i lördaxmorse men det var feber, satans jävla skit, jag har inte tid att vara sjuk. Fick lov att släpa mig till klubben för vårat årsmöte. Ett riktigt bra möte måste jag säga, ett möte där alla kom till tals och vi hade en ogd debatt eller snarare resonerade vi oss fram till riktigt bra lösningar på en del frågor. Jag ska så snart jag får tid färdigställa mötesprotokollet, min tanke och mitt mål är att vara klar med densamma imorgon så justerarna kan skriva under. En väldigt positv utveckling i klubben är att vi nu har engagerat två tjejer i styrelsearbetet och en tredje som kommer att ansvara/bistå i sponsringsarbetet. 
Det kommer bli ett väldigt intressant år för oss som är med och sliter i Team Escalate MMA.
Igår var febern riktigt jobbig och jag fick inte mycket gjort...minns inte riktigt om jag gjorde något alls igår.
Jaja, så kan det vara ibland.
 
Idag ska jag fixa nytt däck till Ludde's cykel, han har sladdat slut på det gamla.
 
    
 
 
                                        ****KRYSSA #33 ERIK GAHNERTZ****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: