eg37.blogg.se

2014-08-15
08:24:09

En dag blir säkert jag också vuxen, eller.....
Fredag...snart är första jobbveckan efter semestern avklarad. 
Läste på aftonbladet att Margot Walström ska bli vallokomotiv för S, det känns bra. En kvinna som är väldigt omtyckt ute i landet, hon är dessutom en väldigt kompetent politiker och jag tror att hon kan locka väljare från det smygfacsistiska partiet F!, kan kanske tillochmed få en och annan att gå från något av allianspartierna till att lägga sina röster på S. Den som lever får se.
 
Igår kväll var ett grymt träningspass, svinmysigt, svintungt....helt äckligt jobbiga övningar, Bagarn kan lite grejer.
 
Hekgen som stundar är öppen, intet alls planerat eller bokat något. Eller jo, jag hade tänkt få sovmorgon men så blir det inte.
Är tydligen rally i kommunen någonstans jag såg en liten skylt om det på väg till jobbet..hmm rally kanske?
Ja varför inte, ta med kaffetermos och ett gäng stekta ägg-mackor! Det får bli beslut på det imorgon.
Jag har tänkt att jag ska se jumanji inom snar framtid, får se när det blir.
 
 
Jaja, ha en förbannat bra helg!
 
Kryssa #33 Erik Gahnertz!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: