eg37.blogg.se

2014-08-29
10:03:39

Ibland får man besök av Murphy, och då gäller det att.....
Nu har ajg kryat till mig tillräckligt för att kunna arbeta, helt ok för min del.
Började inte så bra idag, vaknade en smula sent och luktade typ som en gammal skottkärra, tvungen att ta en dusch.
Väl på jobbet ska jag skriva ut en pdf, 26 sidor skrivaren tycker det är jättebra att skriva ut de 4 första bladen som de ser ut, övriga 22 skriver den ut godtyckligt diverse sträck och siffror...Jag har nu skrivit ut denna pdf med en annan pdf skrivare och ska prova skriva ut till papper från denna, håll en tumme.
 
Det jobbigaste med att vara sjuk är att jag inte kan/får träna, tiden börjar bli knapp till kommande tävling. SGL i Norrköping 14/9, vet inte om Murphy tycker att jag inte ska tävla där för i maj missade jag också. Jaja jag ska inte ropa hej ännu, är ju trots allt 2 veckor kvar. Nu ska jag jobba mot att faktiskt komma till start.
 
 
Glöm för allt i världen inte bort att rösta!!
 
                                                 ****KRYSSA#33 ERIK GAHNERTZ****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: