eg37.blogg.se

2014-08-13
11:51:59

Idag är en annan dag
Jag mår bra, jag är inte pigg men jag mår bra, har ont i 2 fingrar efter gårdagens träning. 
Annars då..jo vila idag, mer träning imorgon! Tävling 14/9 SGL, kommer bli svinmysigt.
 
Igår blev det ett väldigt politiskt inlägg här och det är inget fel i det, det ligger dessutom helt rätt i tiden då det snart är val till riksdag, landsting och kommun. Jag är med p socialdemokraternas lista till kommunfullmäktige, ni finner mig på plats 33 Erik Gahnertz, jag skulle bli så himla glad om jag fick ditt kryss på denna valsedel, ju fler jag får desto större chans för mig att bli ordinarie ledamot i KF.
 
Sitter och filar på verksahetsberättelse för det gångna verksamhetsåret till det stundande årsmötet för Team Escalate, dagordningen är i det närmaste färdig, är bara lite finputsning kvar.
 
Blir lunch i hemmets lugna vrå idag.
Det var då självaste f.. vad svårt det ska vara med inspirationen idag då, är som svårt att hitta en linje eller tråd i detta kåseri.
Jag lägger ner för idag och slutar slösa på din tid!
 
 
                                                   ****VOTE #33 ERIK GAHNERTZ****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: