eg37.blogg.se

2014-08-14
09:18:23

När jag blir stor ska jag.....
Torsdag...oj,oj,oj vad dagarna går fort. Idag ska jag träffa min kusin för en sedvanlig fika på café Kumlinz, ta en eller fler koppar kaffe och kanske en dinkelmacka till det, diskutera en massa om livets viktiga, om politik, bilar och annat. Är alltid trevligt. 
Efter det, eller närmare bestämt kring kl 1300 kommer Jimmy Åkesson och valtalar på stora torget här i Nyköping, en protest kommer genomföras av en grupp som kallar sig: Nyköping vänder ryggen mot rasism och enligt de kommer de finnas på torget med ryggarna vända mot talaren!
 
Jag hoppas verkligen att det blir som initiativtageren vill, att ingen i det sällskapet håller på och stör och lever om, det kommer bara Jimmy Åkesson att vinna på.
 
Jag hinner inte själv närvara där och då! Har ett arbete att sköta.
 
Torsdag innebär träning, me like! Kommer säkert bli svinjobbigt, tungt och hårt, men kännslan i kroppen efter ett pass där jag verkligen har dränerat mig på all min energi är oslagbar. En kropp som är totalt slut, lite som en blöt trasa och ett sinne som är fullständigt lyriskt, pigg och lycklig fast trött. Ja ni förstår, det är underbart att köra slut på sig.
 
 
Jag kommer nog fortsätta att tjata här om att jag behöver just din hjälp...sätt ett kryss på KF-listan på mitt namn, nr 33, ju fler kryss desto bättre. Jag skulle behöva klättra ca 10-13 platser för att säkerställa en ordinarie plats.
Vem är du då? Jag vet faktiskt inte men jag vet iallafall så mycket att får jag ett kryss från dig så har du röstat på Socialdemokraterna.
 
 
Såg förövrigt att produktionbolaget som ska göra filmen Rånet söker ett gym med följande kravspec;
 
"Hej kära vänner,

Den här gången letar vi inte skådespelare utan inspelningsplatser och lite annat. Detta eftersom SATS bl.a. har sagt tvärnej till att filma i deras lokaler.

Det vi söker är ett gym/boxningslokal. Det får inte vara för nytt och inte för slitet heller. Det skall innehålla gym samt "boxningsring" i en och samma lokal. Ni som ev. driver gym och söker, skicka med bilder. Mycket lättare att avgöra då. 

Sen önskan nummer två som vi måste gå ut med. Om någon känner någon som jobbar med kosttillskott eller liknande ex på Gymgrossisten eller så. Det är vad vi saknar just nu mest i sponsring/produktplaceringsväg och ett avtal där skulle gå att lösa mot en enkel penning. 

/ Producenten"
 
MIn spontana tanke var att det där skulle vara rätt häftigt om de spelade in i Escalate's lokaler!
 
 
 
                                                ****VOTE #33 ERIK GAHNERTZ****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: