eg37.blogg.se

2014-02-27
09:12:37

Ännu en dag rusar förbi
Tror mig ha koll, tror mig veta.
Faktum är troligtvis att jag inte har koll, att jag inte vet, tiden försvinner under mina fötter. Jag hinner inte riktigt med allt som jag vill. 
Tiden är ett elände, varför inte en pausfunktion?
Eller bara prioritera bättre, välja med omsorg det viktiga i livet. Är inte lätt alla gånger, det kommer alltid finnas tillfällen då du kanske gör en nära besviken, men om jag kan minimera dessa tillfällen och göra de färre så torde jag vara på väldigt god väg.
Vad är viktigt i mitt liv? Som det ser ut just nu: Träning, familj, sport, arbete och politik. 
Det är här jag måste ransaka mig själv, vad är absolut viktigast; Min familj givetvis.
Vad kan jag banta ner tid? Inte arbete! Då har jag träning, sport och politik och i skrivande stund så är det svårt att banta ner träningen nämnvärt, det kommer falla på sport och politik, men vad gäller sport så brukar jag avnjuta det med mina barn och ibland med min fru.
Jag lömnar ämnet därhän och går raskt vidare till andra frågor i livet.
 
 
Igårkväll ett grymt bra fyspass, Noah var med och körde på jättebra, idag ska han få prova på thaiboxning vilket innebär att jag kommer assistera på den träningen för att bistå Noah och hjälpa honom. Efter det passet är det dags för mig att ösa på med ett mma-pass, kommer bli ruggigt kul.
Längtar en smula till söndag så jag får prova mina nya boxhandskar. 
 
 
                                                ****VILL DU SÅ KAN DU****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: