eg37.blogg.se

2014-02-26
10:37:37

Borde besikta bilen
Måste är nog rätt ord i sammanhanget..sista dag är på fredag! Försöka hinna idag efter jobbet.
Igår kväll var ett kanonpass med knattarna de höll en god koncentration och ett gott tempo. Själv har jag inte tränat alls än så länge den här veckan, men ikväll blir det brutal-fys i vårt CrossfuelFitness-pass.
 
SHL är igång, bara 5 omgångar kvar till slutspelet börjar och känslan är att färjestad grejar 6'e platsen. Ska strax väga mig, förhoppningen är att jag klivit under 89 kg. Jaja, det är inte hela världen om jag inte lyckas denna vecka, det innebär att jag får lov att vara ännu striktare kommande vecka.
 
Fullfart mot 75 kg!
 
 
 
 
 
                                            ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: