eg37.blogg.se

2014-02-11
13:03:35

...Eller?
Ikväll ska jag äntligen brottas igen, men först ska jag ta hand om knattarna. De är helt fantastiskt duktiga.
Har inte kunnat träna MMA på jättelänge men ikväl blir det dags igen. Ska bli kanon kul.
 
OS är i full gång, jag ahr sett och hört en massa om att det borde bojkottas...ja det kanske det borde, men många av alla som skanderar bojkott, följde Peking-OS med stort nöje och intresse, det sades inte mycket om bojkott där och då, var det kanske för att Kina behandlar alla lika( illa)?
Hur kommer ni göra med fotbollsvm i Brasilien? De har också antigay-lagar, de har också haft ihjäl sina arenaarbetare, kommer ni skandera bojotta fotbollsVM? Tror inte det. 
 
Jag är alldeles för sport intresserad för att kunna bojkotta ett OS men det betyder inte att jag stödjer Putin och hans barocka lagar. Fotbolls Vm kommer för mig vara lätt att bojkotta då jag inte är särskillt intresserad av fotboll, jag kan följa sporten om det går bra för landslaget. Nu blev ju som bekant Sverige inte med i fotbollsvm i Brasilien, vi kan väl intala oss att SvFF valt att bojkotta en nation som har vidriga HBTQ-lagar och konstig syn på mänskliga rättigheter. Då komemr ju SvFF att kunna samla på sig oerhörda mängder PK-poäng efter blundern på fotbollsgalan.
 
Nu orkar jag inte tjat om bojott och PK längre...Over and out!
 
 
 
                                               ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: