eg37.blogg.se

2014-02-07
07:51:42

Fredag igen
Jag började jobba tidigare idag så jag kan sluta senare. MIn lill-prins är sjuk, igår fick hans syster vara barnvakt fram till lunch, igår kväll kom farmor och farfar och hämtade Ludde så han fick sova över där istället för att jag skulle kört honom dit nu på morgonen.
 
Tittade på hockey återigen igår; Färjestad var sega tycker jag eller rent utav dåliga, nej dåliga är för starkt. De var obra.
Finns säkert massvis av orsaker, en var helt klart att de inte sätter sina chanser vilket LHC gjorde. En annan kan vara att det såg ut att gå väldigt långsamt stundtals samt ett PP utan någon som parkerar sin röv i ansiktet på målvakten.
 
 
I onsdags var jag på en "kurs" för blivande kommunalråd, jag väljer att kalla det träff. Det har hur ssom helst fått mig att fundera en smula över mitt politiska engegemang; jag vill göra det här, men vill jag bara vara ersättare? Nej, jag vill vara ordinarie ledamot. Fullmäktige.....hmm, ja varför inte, jag vill även sitta som ordinarie i den nämnd jag är ersättare i nuvarande mandat- Kultur och Fritidsnämnden.
Jag är alltså på plats 35 på KF-listan, jag behöver din hjälp för att komma på en ordinarie plats. Ordianrie plats är kring plats 17-23 så hjälp mig hamna så högt som möjligt på listan.
 
 
 
                                                ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: