eg37.blogg.se

2014-02-06
06:56:14

Gårdagen gick i politikens tecken
Arbetade fram till lunch, sedan bar det av till stadshuset och årets första nämndsammanträde, kultur och fritid.
Efter det for jag hem och fixade midddag till min familj för att kort därefter åter stiga in i stadshuset för en kurs.
Är en kurs för förtroendevalda som nominerats för/till kommunfullmäktige, kan nog vara bra att delta inte för att det gav så mycket igår, men jag fick tillfälle att träffa partikamrater som jag normalt aldrig träffar.
 
 
Från det ena till det andra- Linn åker till Karlstad idag och Ludde är sin vana trogen och blir sjuk, nu har han hög feber och jobbig hosta. Natten gav ringa sömn, då Ludde sov rätt oroligt.
Tur att Joanna kan ta en hemstudiedag, så jag kan vara på jobbet idag. Har en hel del att pyssla med på jobbet och gör inte jag det så blir det inte gjort.
 
 
Tror nog jag ska sova middag idag, så jag orkar titta på hockey ikväll. Färjestad-Linköping. 
Sopa på, FBK!
       
           
 
 
                                                ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: