eg37.blogg.se

2014-02-24
09:08:21

Ibland blir det inte som man tänkt sig
Helgen var bra, OS har vart jättebra, dock var sista OS-matchen inget jag vill lägga på minnet. Visst Silver är jättebra, men  det hade känts bättre om faktiskt Tre Kronor hade bjudit upp till kamp, att sedan efter amtchen börja skylla på en sen avstängning av Bäckis är bara bs. Det var, enligt mig, tre spelar som var riktigt bra igår; Henrik Lundkvist, Jimmu Eriksson och Marcus Krüger.
 
Men nu lägger jag det bakom mig och blickar framåt. Kanonväder idag, vårlikt ljummet. 
SHL drar igång imorgon, Färjestad tar emot AIK. Får vi se om uppehållet vart välgörande.
 
Ikväll stundar även ett AK-möte, allt för att förbereda oss väl inför samtliga stundande val och imorgon är det årsmöte med Centrum-Arnö S-förening och givetvis är det mötet på en tid som passar mig väldigt dåligt. Men, men är bara att gilla läget.
 
Men så typiskt...Har ambition att skriva något väldigt intressant så försvinner inspirationen helt och fullt. 
Jaja, den kanske återkommer senare idag.
 
 
 
                                        ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: