eg37.blogg.se

2014-02-12
13:25:26

Ikväll börjar OS på riktigt!
I alla fall för mig som älskar den eminenta sporten hockey. 
Idag har jag farit runt, först till banken för att få reda på att det vore bra om jag ordnade meddet ärendet på hemsidan, sedan iväg till tandhygienist, som sin vana trogen var sén, detta trots att min tid försköts med 10 minuter efter att folktandvården kollat med mig igår om det var ok, vilket det var. Min tandhygienist kom 10 minuter efter avtalad tid denna gång. Jag blir så jävla trött på det.
 
Ikväll tänkte jag riva av lite pyjamas-brottning( BJJ) innan jag kan belöna mig med att titta på Tre kronor - Tjeckien.
 
Är inne i en strikt dietperiod nu, äter endast 1 kg kvarg/dag. Detta gäller måndag - fredag lunch( 500 gram för fredag!).
 
       
                                                      ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: