eg37.blogg.se

2014-02-04
14:43:58

Inspiration
Ikväll är det sedvanligt knattebrottning vilket jag anseer var väldigt roligt och inspirerande. Så himla duktiga knattar vi har. De flesta ger allt på träningarna och vissa dagar märks när de är trötta för då blir det en smula svårt med koncentrationen.
 
Det är en förmån att få bistå Ulf och David som tränare till dessa unga brottare.
 
Från det ena till det andra!
Jag har som mål med min träning att få en kropp som håller resten av livet, jag har även en målvikt som jag tycker kan komma att passa min längd ytterst bra, målvikten har jag satt till 76 kg, när jag når dit vet jag inte. Jag vägdde mig igår och det blev 90,4 kg, med tanke på att jag under förra året lyckades gå från 96,5 till 84 kg så borde jag nog kunna nå 76 kg  till nästa sommar.
Grejjen är inte bara att nå målvikten, jag ska ju stanna där sedan och inte gå upp igen. 
Jag har ett mål, verktyg finns så nu är det bra hårt arbete-stort hjärta som gäller.
 
 
 
                                                ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: