eg37.blogg.se

2014-02-28
11:16:08

Oförstående
Vet inte varför, men inatt har jag återigen sovit asdåligt. Oroar jag mig för helgen? Jag vet inte, jobbigt är det. Var ju inte svårt att somna i soffan innan jag gick till sängen, men väl där, ja då är det lögn i helvete att somna....screw you fuckin insomnia.
 
 
Var till tandläkaren i morse med Noah, han hade två mjölktänder som inte riktigt ville lossna så det fick bli stora tången. Han är tuff, kanske beror det på att han är brottare eller bara för att han är Noah.
 
Igår kväll provade Noah på Thaiboxning, jäklar vad han kämpade på bra och hans brottarkompis slet minst lika bra. Det är så kul att se. Noah vill hursomhelst fortsätta med thaiboxningen. Håller intresset i sig kan han komma att bli en grytm bra mma-fighter om ett antal år!
 
Vad ska hända i helgen? Ingen aning, faktiskt. Ingen idé att planera in biobesök, för det kommer ändå aldrig bli av. 
På söndag ska jag hinna med ett boxningspass innan knattebrottningen.
 
 
 
 
****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: