eg37.blogg.se

2014-02-13
08:31:45

Roligt att inte komma på någon rubrik
Tjena
Idag känns benen ruggigt sega, körde ett brutalt spinningpass i går på elixir, tungt, hårt. Precis som det ska vara. Efter det for jag ner till klubben, hade tänkt pyjamasbrottas, men då jag var sen och gruppen var jämna par så fick det lov att bli crossfuelfitness istället, satan vad gott.
 
Ikväll stundar ett MMA-pass, kommer bli sjukt kul, tror att jag tar vila fredag-lördag, jag har ju öndå kört pass söndag, tisdag, onsdag( dubbla pass) och sedan ikväll. Börjar kännas i kroppen att jag är i behov av vilodagar.
 
Vad händer annars då? Hmm, just det, Tre Kronor vann mot Tjeckien, Färjestad förlorade mot AHL-Allstars...
Inte mycket att tillägga där.
Jobbet rullar på och nya grejer landar på mitt bord. Det är bra att ha och göra.
Under våren är det jättemånga S-möten och av någon outgrundlig anledning måste de förkäggas på tider då jag har träning. Jaja, jag tar beslut när det närmar sig, några möten MÅSTE jag närvara på då jag har sådana uppdrag.
 
 
 
 
Ett litet sitat mest för att reta kusin-Kalle men även för att det är så jag känner!
                  
 
                                        ****PAIN IS ONLY WEAKNESS LEAVING YOUR BODY****
 
 
Jag bjuder på ett till citat:
 
                                            ****PAIN IS TEMPORARY-GLORY IS FOREVER****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: