eg37.blogg.se

2014-02-20
08:43:54

Snö i morse!
Igår var en bra dag, klev upp kring halv nio åt frukost framför tv'n till OS-hockey-kvartsfinalen mellan Tre Kronor och Slovenien. Vi såg första perioden, sedan åkte vi till Norrköping för Linn och Joanna behövede inhandla badkläder.
Efter det bar det av till Finspång och äventyrsbadet där. Helt ok, men kanske inte riktigt vad jag förväntat mig...vi lekte och stökade där i ett par timmar. 
Till kvällen tänkte jag mig att jag skylle kört ett pass CrossfuelFitness, nu blev det inte så. Folk i min närhet påvisade vikten av vila också, samt att jag faktiskt rört på mig en heldel i badhuset. 
 
Jag fick istället sitta och kryssa i en undersökning från SCB, känns som det är en miljard frågor.
 
Jag fick frågan vad jag är för gymtyp; Jag föreställer mig som den ordningsamme men väldigt svettiga, jag brukar allt som oftast svettas som ett sprinklersystem, får alltid ha med en handuk att torka svett med, både från mig och från golv!
 
Ikväll är det mma-pass igen, ska bli kul. Det är så himla bra träning eftersom du tränar hela kroppen under hela passet, det blir styrka, smidighet, uthållighet och explosivitet. Från anklar till nacke!
 
Prova gärna någongång, vi har nyligen startat en tjej-mma grupp som har träning måndag och onsdag kl 19.00-20.30.
 
 
 
                                                          ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: