eg37.blogg.se

2014-02-21
10:18:59

Soppa torsk
Igår var det så träning igen, det blev boxningsgrunder med Bagar'n. Mycket givande och något jag var/är i stort behov av.
Efter att vi gnuggat slagdrillar ett tag var det dags för lite sparring, det blev till en början i guard, jag kände att orken inte riktigt fanns där men krigade på så gott jag kunde. Efter ca 75 minuters slit tog bränslet slut, en helt ny erfarenhet för mig, har aldrig tagit så slut någongång tidigare. 
Vad det beror på.. jag vet faktiskt inte riktigt men misstänker att det kan bero på att jag får i mig för lite kalorier, har dessutom sovit en smula dåligt ett par nätter.
 
Idag är det oshockesemifinal, Tre Kronor vs Finland om nu någon har lyckats missa det. För min del håller jag tillgodo med P4.
 
Får bli vila idag, ska baka pizza till middag och efter det är tanken att jag och Linn ska gå på bio, lurar på att se " The Monuments men".
 
 
Lyssnar just nu på curling-bronsmatchen mellan Sverige och Kina.
 
Den 8 mars funderar vi på att sitta på klubben och kolla the Maulers match! Jag har Cmore abonemang, någon fixar duk och projektor. kommer bli minst lika bra som i september.
 
 
 
                                                         ****VILL DU SÅ KAN DU****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: