eg37.blogg.se

2014-02-25
13:49:09

Tjena
Tisdag...knattebrottning, S-möte, övriga i familjen har träning, Erik måste prioritera!
Hade verkligen behövt närvara på S-mötet både idag och igår men det blir inte alltid som jag tänkt mig.
De andra knattebrottartränarna kan inte närvara idag så då blev valet lätt för mig. 
Kidsen ska inte drabbas av mina möten, det kommer fler.
Det jobbiga är att jag sagt till en S-förening att tisdagar inte passar alls för mig att ha möte på då det är en massa annat som jag känner är en smula viktigare.
 
Var och blev friserad på lunchen, var sååå himla skönt. Trodde jag skulle somna där i frisörsstolen, då börjar frisörpratet; Är du här på lunchen? Ja, svarar jag! efter en kort tids tystnad och dvalan åter föröker tränga sig på bryts tystnaden av en ny fråga.
- Han du äta innan?
- eh...nej.
Ingen idé att låta mig luras in i någon underbar dvala som jag ändå aldrig kommer få nyttja, stort fokus och god närvaro. Lika bra att utveckla frågandet till en konversation.
 
Resultatet blev gott och jag är nöjd, är väl det som är huvudsaken! Haha...huvudsaken!
 
 
                                     ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: