eg37.blogg.se

2014-02-17
13:37:48

Upp på vågen igen
På måndagar väger jag mig på jobbet, det är jag och några till som gör det i ett led att nå bättre hälsa.
Hur går det då?
Efter att jag vägt in på 90,0 kg och ökat till veckan efter till 90,4 och förra måndagen 90,9 kg tog jag tag i det ordentligt och körde en kvarg-diet vecka( måndag till fredag lunch) så vägde jag idag 89,5 kg. Jag är nöjd att jag nu får viktkurvan att gå åt rätt håll...kanske jag borde fortsätta med kvarg-diet? Ja, varför inte!
Vad som bör tilläggas är att jag i helgen har ätit ordentlig mat, möjligtvis aningen för stora portioner, har även ätit godis och chips.
 
 
Ikväll blir det crossfuelfitness och efter det ska jag leda ett pass med Råby IF. Kommer bli sjukt kul!
 
 
 
Fullfart mot 76 kg
                                        ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: