eg37.blogg.se

2014-02-10
11:58:35

Uppstart och grejor
Sitter med en äcklig huvudvärk och försöker skriva uppstartprogram......blir nog bra ska ni se.
I lördags hade vi ett givande styrelsemöte hemma hos en va ledamöterna i Team EscalteMMA, vi gick igenom en massa matnyttigt och beslutade om viktiga punkter. En tråkig punkt kom upp, Shootfighting läggs i träda för tillfället pga för lågt deltagarantal, som har gjort att våra eminenta tränare tappat sugen.
Ett ytterst positivt beslut är att vi kommer dra igång en tjej-mma grupp. Vidare gick vi igenom lite övergripande om vårens gala.
 
Var till IKEA igår, var en del inköp som var nödvändiga, bla lite grejor till jobbet. Köpte en skrivbordshylla som man skuvar fast med konsoler, nu visade det sig att dessa konsoler var för en skiva med en tjocklek om max 18mm...min bordsskiva är 25mm.
Joråsåatte, kul......nästan jämnt. Så om det finns någon duktig svetsare(Blom) där ute som kanske kan hjälpa mig skulle jag bli otroligt glad. Du kan få en semla för besväret!!
 
 
Har fått klartecken från caoch att börja brottas igen efter mina hudåkommor. Kommer bli kul.
 
 
 
 
                                                 ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: