eg37.blogg.se

2014-01-03
10:15:16

Det var en gång
Usch ibland hatar jag bara rubriker, speciellt här när jag ska blogga. Går inte att posta utan rubrik.
Nog om dettta nu.
Igår kväll klämde vi ett grymt pass på klubben, blev en massa set bänkpress 30 kg på stången och ca 15 reps, 
2 minuter situps med medecinboll 5 kg ( Jag klarade knappt en minut, de andra öste på i 2 minuter).
Vidare körde vi diverse kettlebell övningar såsom shrugs, axelpress och allt vad det nu heter. 
4 varv handbollsgrodhopp i thai-lokalen, följt av 2 varv utfall. Kändes som tusan i låren.
Var ett antal övningar ytteligare som jag inte minns nu, vi avslutade passet med ett "20-set"
* 20-set är 20 repetitioner av följande övningar;
Burpees
armhävningar
situps 
squats
målet är att nå upp till "60-set"! Vi kommer nå dit, tids nog.
Full fart mot beach 2015!
 
 
                                 ****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: