eg37.blogg.se

2014-01-13
20:57:12

Jag tror jag ordbajsar lite!
Tjena, några dagar se'n sist. Allt bra med er? Jag mår kanon, har börjat kramas i pyjamas, ett grymt bra och lärorikt pass idag, Jocke och Danne lärde mig en massa matnyttiga tekniker. Tack grabbar, ni gör det lätt att lära sig.
På arbetet finliras det sista inför idrifttagningen av Jutos QSS. 
 
Vintern har kommit på besök även här i Nyköping, det tycker iallafall jag om.
 
I söndags averkades ett grymt häftigt och tufft pass för våra knattebrottare, imorgon kör vi igen. Inte riktigt lika tufft men minst lika kul. 
 
Sitter i skrivande stund och sneglar på idrottsgalan och jag hoppas verkligen att Zlatan vinner något pris, så vi får se Alexander Gustafsson "kuppa".

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: