eg37.blogg.se

2014-01-07
08:13:55

Trettonhelgen
Intressant, trevlig och tung, kan jag sammanfatta helgen med. Var på ett mycket trevligt bröllop i lördags, väldigt mycket trevliga människor, god mat och dryck vilket lädde till en väldigt tung söndag.
Var länge sedan jag var vaken så länge, tror klockan hann pacera 2 innan vi var hemma. Vaknade halv ett, eller det var då jag gick upp och åt frukost.
Kring kl 15 promenerade jag och Linn in till stan för att hämta bilen sedan hämta Ludde, som fick sova hos farmor.
 
 
Igår tränade jag med Kurgan San igen, mycket trevligt. Jag hade dock dålig motivation och energi kanske var det helgens kalas som låg till grund för det, jag vet inte. Blev hur som helst ett relativt lugnt pass.
 
Ikväll drar knattebrottningen igång, kommer bli kanonkul. Vi håller träningen i Team Escalate's lokaler kl 18.00-19.00, väl möttt!
 
Vill även här gratuelera Finland till J20 VM-guldet, ni var bäst när det gällde.
 
 
 
                                               ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: