eg37.blogg.se

2014-07-17
10:57:02

2 DAGAR KVAR TILL .....
Grymt bra genomkörare igår, högt tempo och mycket slit. Jag saknar massvis med kunskap och erfarenhet men jag är hoppfull om lördagen, det kommer bli så jäkla kul att få prova på att tävla i pyjamas.
Vikten är ok och jag känner mig lugn inför uppgiften. Jag klarar vikten med lite marginal. Tänkte äta lite pasta ikväll, typ en dl färdigkokt pasta med salt och kanske en baconskiva, eller så får det bli ruccola.
 
Jag tror att varenda muskel i kroppen värkte igårkväll, känns bättre nu, idag får det bli en vilodag och bara återhämta mig inför lördagens drabbning. Kan ju bli så att jag tar en rask promenad till kvällen men inget bestämt just nu.
 
 
 
                                                        ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: