eg37.blogg.se

2014-07-18
10:57:06

Efter strikt diet och målinriktad träning är jag faktiskt redo....
Fredag idag och min bantning lider mot sitt slut, imorgon drar jag på mig min pyjamas i tävlingssammanhang för första gången och jag tror att nervositeten börjar smyga sig på mig, jag försöker att inte bry mig i dessa tankar.
Vikten ligger bra men jag vågar inte chansa utan fortsätter på liknande intag som jag haft under veckan, tänkte äta mig 1 dl pasta och lite bacon ikväll i en sallad.
Imorgon kväll när jag kommer hem från Primatecup, förmodligen väldigt trött men även väldigt lycklig, kommer jag att tända min grill och lägga på olika typer av kött, korv, bacon, majskolvar...kankse även burgare. jag kommer troligtvis ta mig en Tyskie eller Zubr till maten. Kan nog aven bli en dessert till det hela och då lutar det närmast åtrabarbersmulpaj med vaniljsås till.
 
Hmmm...börjar märkas att jag är hungrig eller, jag är inte speciellt hungrig, det är mer en saknad av att få äta ordentlig vällagad mat, få dricka en välkyld öl...jo så är det, mer saknad än hunger!
Bild på en likadan pyjamas som jag har..dock felfärg på bältet här, mitt bälte är vitt.
                                        ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: