eg37.blogg.se

2014-07-14
08:06:41

eN BRA HELG MED ÖNSKAN OM MINDRE....
Äntligen är fotbolls-vm slut och folk runt om i världen kan återgå till sina liv...
Jag har inte brytt mig nämnvärt i detta vm, är faktiskt inte intresserad av fotboll.
Helgen har vart överlag bra, i lördags blev det pyjamasbrottning och igårkväll ett grymt bra fyspass...har nu en tuff uppgift framför mig att tappa rätt många kg inför lördagens BJJ-tävling, vägde mig i lördags med Gi, vågen stanande på 92 kg. Jag måste alltså se till att bli av med 4 kg innan lördag, har sagt att jag ger det till onsdag för att se om kroppen svarar på bantningen, får jag inte de svar jag vill byter jag vikt till 94,3 kg, men jag SKA fanimig klara detta, jag måste.
                               
 
                                                     ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: