eg37.blogg.se

2014-07-11
11:23:03

En dag kommer jag kunna sätta en grym rubrik
Efter gårdagens spammande från min sida med denna blog så finner jag det svårt med inspirationen idag.
Har slummat genom IBJJF Rulebook och ska efter lördagens rull studera den lite djupare.
Har även börjat titta på övervakningskameror till klubblokalen, kollat runt lite och ställt frågor om vad vi bör tänka på, ett tips som framkommit är att köra på 1-2 synliga kameror samt en dold. Men det jag personligen tänker i kamerafrågan är att det ska vara av preventivt syfte, men om någon är dum nog att chansa så kommer vi kunna se vem det är.
http://www.kjell.com/sortiment/hus-halsa-fritid/larm-sakerhet-overvakning/tv-video-overvakning/bevakningskameror/natverkskameror/d-link-dcs-5020l-ip-kamera-p94774
Länken visar en typ som jag tycker att vi ska införskaffa till lokalen. Har rörelsevakt inbyggt samt IR så den kan se i mörker.
 
Ska nog ta och basta ett par kvällar den närmsta veckan här...måste tappa ca 2 kg innan lörddag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: