eg37.blogg.se

2014-07-16
11:59:29

Idag är det lätt..eller lättare
En underbar känsla när jag ställer mig på vågen strax efter kl 5 imorse, displayen stannar på 85,75 kg och 88,15 kg i Gi. Tack Mathis för att du fick mig att anta utmaningen! Helt galet att lyckas tappa nästan 4 kg på 3 dygn!
Efter vägningen gav jag mig av för en löprunda och fy tusan vad tungt det var, benen var helt otroligt sega..kan iofs hänga ihop med gårdagens fyspass med en massa däcklöpning och annat härligt för benen.
Jag är på banan och kommer klara min vikt till primatecup på lördag. Jag tycker det ska bli askul, min första BJJ-tävling!
Ikväll ska det rullas igen med sensei Jöken och några andra tappra krigare.
 
 
                                                             ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: