eg37.blogg.se

2014-07-09
07:47:39

Kväll-surr över ett glas polskt honungsbrännvin
Sitter lite som ett barn på julafton, idag får jag mitt nya kylskåp hemlevererat samt att min order från swedenrock är på gång, transporteras från Örebro kl 03.20! Borde jag nog få mina Motörhead motörizer-lurar idag!
 
Kylskåpet är inte helt oväntat av märket Samsung, ett side-by-side skåp utan is-dispenser, man förlorar ca 30 l volym i frysen på att ha en sån. Det blir ju några köttbitar det.
 
Jag har nu bestämt mig för att tävla i primate cup; det är en vitbältestävling i BJJ, så Jöken om du läser detta...vi behöver lägga upp en träningsstrategi...typ 2 tekniker att jobba med samt högst 2 varianter på nedtagningar. Är feberfri nu men bör nog inte träna än på ett par dagar.
Har du även möjlighet att följa med och coacha då?
 
Igår kväll kom mina sköna grannar över och smakade lite starkt och surrade lite om allt...tack Mathias och Carolin, det var trevligt och kan göras om fler gånger.
 
Jag har som ambition att till valet i höst få tillräckligt med kryss så jag blir ordinarie ledamot i kommunfullmäktige, så om du redan idag vet med dig att du kommer rösta på socialdemokraterna sätt gärna ett kryss på mig, har du inte bestämt dig ännu så kommer inte jag att propagera för att få din röst, jag kan bara uppmana dig till att läsa på och lyssna till din moral och etik, men rösta!
Jag skulle givetvis bli jätteglad om jag även får din röst!
Vote #33 Erik Gahnertz
 
Vote #33 Erik Gahnertz
 
Vote #33 Erik Gahnertz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: