eg37.blogg.se

2014-07-07
08:03:16

Murphy sitter tydligen i mitt knä nu!
Det är då fan! Gå och få manflue lagom när jag kommit in i träningen igen, vafan!
Det suger något fruktansvärt, vill ju bara träna.
 
Jaja, här sitter jag nu på kontoret och är helt ihjäl. Blir ingen träning ikväll heller då jag fortfarande har feber.
Ska under veckan påbörja skrivandet av årsberättelsen, lär ta lite tid då det är första gången jag ska dikta en sådan, men hur svårt kan det vara. Är väl bara gå igenom samtliga styrelseprotokoll samt skriva ner lite om ytterligare om vår verksamhet som skett under året som gått.
 
Vi kommer ha vår årstämma i augusti någongång, så jag tror jag kommer hinna klart.
 
Over and out!
 
Vote #33 Erik Gahnertz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: