eg37.blogg.se

2014-06-03
08:11:56

Cykelvärk i sätet
Jag skrev igår att jag skulle ut och springa mig lite, nu blev det inte så av olika anledningar en av de är att jag nog var lite lat igår en anna att jag åt midddag rätt sent och kan således inte springa med en massa mat i magen.
Får bli ett försök idag istället, en liten runda iallafall.
 
Har ju inhandlat löpskor så då måste jag ju för tusan använda de till det de är avsedda.
Ja,ja, jag cyklar till jobbet igår och idag, idag kommer jag dessutom cykla flera gånger, ska på överlämningsmöte på förmiddagen på Ludde's dagis, min lilla prins börjar bli stor börjar skolan i höst.
 
 
 
                         Kryssa: Erik Gahnertz #33 till Nyköpings kommunfullmäktige!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: