eg37.blogg.se

2014-06-05
14:00:36

Du gamla du fria......
Gårdagen var givande, grymt bra pyjamas-brottning med Jöken i spetsen. Svinmysigt!
Var sommaravslutning i KFN med sedvanligt fieldtrip, alltid kul att träffa indivierna bakom ansökningarna, se att det jag är med och påverkar gör nytta för många människor.
 
Idag började jag dagen trött som...jag vet inte vad, en björn i mars kanske. Har en del jobb att pyssla färdigt med innan jag får kväll idag, åker till Polen på måndag, svintidigt, kommer bli kanon tror jag.
 
Imorn ska barnen få bygga en nationaldags-tårta, för i min familj firar vi nationaldagen hela dagen, vi hänger ut fanan innan frukost, sen fortsätter det i den andan resten av dagen. Kommer bli en grym middag, troligtvis grillat och tårtan tar vi som dessert. 
 
Ikväll känner jag att jag vill träna...ska jag satsa på mma eller thai..??? Hmm, beslut, beslut.
 
 
Då jag förmodligen inte kommer rita något i bloggen imorgon så tillönskar jag er, mina läsare, en riktigt trevlig nationaldag!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: