eg37.blogg.se

2014-06-09
18:05:16

En intressant dag!
Den startade redan kl 05.10 med att klockan ringde sådär aggresivt som den bara kan göra när man inte vill gå upp. Blev hämtad av taxi ca 05.30 för avfärd till tågstationen för vidare resa till Arlanda. Signalfel i Märsta så jag måste således byta tåg, kontuktören säger att jag kan åka med arlandaexpress, det går jättebra, är bara det att jag får lov att betala nästan lika mycket till som min tågbiljett kostade, den jag valde för att slippa behöva byta tåg.
Väl i Warsawa visar det sig att flyget till Rzeszow är försenat med nästan en timme, men det är bara gilla läget. När vi så slutligen kommer fram till hotellet i Stalowa Wola, hotell Staal ett bra hotell tycker jag, så visar det sig att swedwood har glömt att boka rumm till mig och min kollega....meh..vafaaaaaan...efter en stunds letande hittade receptionisten 2 rum som vi fick lov att titta på innan vi checkade in, de fick duga då alternativet var att bo på ett annat hotell. Det är dessutom bara fråga om 3 nätter.
 
 
Over and out!
 
 
 
Vote #33 Gahnertz!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: