eg37.blogg.se

2014-06-02
09:57:48

Lite av allt
Det blev visst en väldigt lång helg, men den har varit överlag bra! I går var vi och träffade gladiatorn Beast i Tystberga det uppskattades av mna grabbar, därefter stundade en väldigt rolig brottningsavslutning med mycket bus och skratt. Madde, Daniela och alla andra som hjälpt till gjorde ett kanon jobb så barnen får ett positivt minne och längtar till hösten då vi kör igång igen.
Vi hann även med en tur till XXL-Norrköping, där vi köpte löpskor till mig och en cykel till Linn så nu har vi varsin cykel i familjen!
Vad väntar denna vecka? Massvis med träning hoppas jag på, vi får se. 
Jag ska försöka hjälpa Joanna och hennes vänner med sin träning till uttagningarna till cheerleading-lagen. 
Funderar på om jag ska ge mig ut och springa ikväll.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: