eg37.blogg.se

2014-06-18
11:43:15

Sommarfys from hell och andra kåserier
Testpilot-mission!
Idag fick jag med mig paddan till jobbet, då kan jag provköra Hallon.se lite på lunchen. Kommer även att ta med den till Polen nästa vecka där jag kan prova vidare. Jag har fått indikationer av bekanta att Hallon.se inte är något vidare bra, jag vet faktiskt inte i nuläget och har således valt att utföra detta test opåverkad av andras upplevelser och skapa mig mina egna intryck. 
Vid min slutplädering kommer jag kunna lämna min upplevelse men även lägga in synpunkter från mina bekanta.
 
Sommarfys!
Satan i gatan vad skönt att det äntligen är igång, var sjukt jobbigt och jag var vid flera tillfällen nära att bli med i klubb-Johan( Kräksa). Det må vara jobbigt, kännas tungt till gränsen mot omöjligt, göra ont som fan, men varje averkad minut under sommarfysen är så värt det. För er som aldrig provat Uffe's sommarfys kan jag varmt rekomendera er att göra det, tyvärr är gruppen fylld för denna sommar. Det tråkiga är att jag hinner bara vara med på 3 pass innan jag far till Polen igen, men sån't är livet. Jag får ta ikapp när jag kommer hem, kanske dubbla emellanåt, gå på några av Malins pass!
 
 
 
Partiledardebatt!
Hörde lite grann från densamma på nyheterna, var rätt roligt att Reinfeldt surnade till. Men det finns väl inte mycket annat han kan göra med tanke på att oppositionen har rätt i skolfrågan, det är så himla mycket som blivit sämre och det har pågott i säkert 20 års tid, men de största försämringarna har uppkommit under de senaste 8 åren där den största försämringen är det senaste betygsystemet. Där tycker jag att de som arbetat fram det har misslyckats kapitalt. Jag menar; hur i helvete kan det vara möjligt att ligga på A i allt utom en del i ett ämne där du kanske har E, då blir ämnes betyget D, hur är det möjligt?
I min värd borde det vara som så att, har du ex A i majoriteten av kurserna i ett givet ämne så borde det ge ledning till ämnes betyget, om vi tar exemplet ovan så borde det enligt mig rendera i att ämnes betyget blir B, men om den delkursen är väldigt liten bör du få A.
Gör om, gör rätt!
 
Vote #33 Erik Gahnertz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: