eg37.blogg.se

2014-03-17
07:09:40

2014-03-17
Vaknade till en underbar och solig dag, helt otroligt ljust! Snö på marken, allvarligt. Snö? Vad har du gjort, Kung Bore?
Jaja, inget att göra åt det, lär ju smälta bort under dagen.
Körde ett skönt boxningspass igår kväll, Noah var med och han sa att det var kul. Är han nöjd så är jag nöjd.
efter boxningen stundade åter igen ett knattebrottningspass, alltid lika kul med barnen som verkligen kämpar hårt. Jag hade tänkt mig vara med på ett mma-pass efter knattepasset, men jag vet inte riktigt vad som hände där. En kombination av soppa-tors och feghet eller något sånt. 
 
Heppåre!
 
 
 
 
                                                   ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: