eg37.blogg.se

2014-03-24
08:06:29

En dag kommer kanske även jag bli vuxen
Eller så blir jag aldrig det.
Igår var jag på BJJ-semenarium, det var hur kul som helst och jag lärde mig svinmysiga grejor.
Vad står på agenddan idag?
Inte mycket, jobba ska jag göra målet är att bli klar med lite översättnignar i kretschemor.
Kvällen bjuder på träning och min förhoppning är att jag kan närvara, för slutet av veckan är klubblokalen upptagen, så jag tänkte försöka få träna må-ons, sedan blir det möjligen ett pass på söndag.
 
Kvartsfinalerna går vidare, ikväll blir det match i Gävle och min förhoppning och önskan är att Färjestad håller sig till sin gameplan, för då har inte Brynäs någonting att sätta emot.
Ja,ja, de vann i lördags och Tommy sa att det var för att de lyckats hitta ett sätt att vinna mot Färjestad....Ok, han måste väl säga så, men tyvärr är verkligheten så mycket enklare och tråkigare för Brynäs- Färjestad vet om sin gameplan, men de sket i den i lördags. En intressant iaktagelse jag gjorde var att då Färjestad ökade farten så hängde INTE BIF med och pucken uslingen studsade mot Färjestad.
 
                                    ****SOPA PÅ,FBK!****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: