eg37.blogg.se

2014-03-12
09:07:58

Här ska det skrivas en rubrik
Igår kväll var jag och Noah och införskaffade ett par boxhandskar till honom, hade grym tur och fick tag på ett par läderhandskar för 350:- på http://www.nicopiasport.se/se/.
Sedan bar det av till klubben för ett riktigt roligt knattebrottningspass, Noah och en kille i samma storlek fick köra på med lite tunga drillar. Jag hjälpte 2 små tuffa killar med de grundläggande teknikerna och Ulf tog hand om fristilsbrottnignen med tjejerna. Ett bra och sammansvetsat gäng, det är min uppfattning att barnen trivs i varandras sällskap.
Direkt när knattepasset var slut drog ett grymt roligt MMA-pass igång med riktigt sköna drillar, som framförallt våra tävlande kommer ha nytta av. 
Har kommit fram till att jag ska anmäla mig till nästa SGL-tävling(Grappling) som går av stapeln 24/5 i Norrköping, det tuffa blir nu att komma ner i vikt så jag kan väga in i -84 kg i god tid innan. helst redan i slutet av april så kroppen hinner vänja sig vid vikten och jag kan få känna mig stark till tävlingsdagen.
 
 
I eftermiddag stundar återigen kultur och fritidsnämnd sammanträde, jag har hunnit titta igenom kallelsen och jag har inte kunnat hitta några konstigheter.
 
Kvällen är inget planerat till och jag kommer finnas i hemmet och umgås med familjen.
 
                                         ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: