eg37.blogg.se

2014-03-06
06:47:17

Karlstad
Skjutsade Linn till busstationen nu på morgonen, för vidare transport till Karlstad. Är väl tentadax igen för henne.
Efter det åkte jag och lämnade Ludde på dagis och han är på ett strålande humör trots den tidiga timmen och att han är jättetrött.
 
Igår var en bra dag, har inlett samtal med blivande sponsorer till vårens gala, fick även kontakt med en läkare som är intresserad.
 
Kvällen bjöd på BJJ under ledning av vår eminente vän Jöken, han är så otrolikt duktig. Igår gick han igenom några basala drillar som var kanon( när jag fick till dem), några såna pass til så har jag kommit långt i mitt rullande. Tekniker som jag har användning av i SW och mma.
 
                                       ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: