eg37.blogg.se

2014-03-27
12:32:49

Löser knutar snarare än knyter
Små, små saker som kommer sent in i handlingarna ställer till lite oreda som vi måste få reda på, inte i otid då det blir bekymmersamt att hinna bli klar i tid.
 
Är övertygad om att dylika spörsomål avtar efter hand eller rent av upphör att existera.
 
En trevlig dag att fundera över sina engagemang att driva genom obskyra hinder.
 
Mjovars, nu har jag raljerat en massa om egentligen ingenting och du har faktiskt läst det hela! Det betyder att jag har varit ett obskyrt hinder i din planering, stulit tid från din agenda med tvivelaktig rappakalja.
 
Ibland känner jag att jag är eminent på att sprida ord i skurar över intet oanande åhörare, andra gånger är jag taffat otalandes där orden förefaller ohanterbara   där böjningar och meningsbyggnader slår knut på sig själva och kommer ut som fullständigt oförstående pladder.
 
Heppåre!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: