eg37.blogg.se

2014-03-20
11:07:31

MANFLUE OCH SAMMANTRÄDEN
Igår fick jag lov att gå hem från jobbet strax efter att jag kommit dit då en förskylningsinfektion tyckte det var en bra idé att attackera mig. NU hoppas jag verkligen jag blir kry till söndagens BJJ-semenarium.
 
Igårkväll var jag på ett intressant möte med en massa intresanta människor. Södermanlands BrottningsFörbund's årsmöte....jag kände mig som en liten pojke i det sällskapet, inte för att de andra var specielt stora, nej det var för att medelåldern innan jag och David entrade sammanträdeslokalen torde ligga på 65-70 år, det var alltså en samling mycket äldre herrar.
Jag kan med glädje meddela att Team Escalate MMA blev invald i förbundet.
 
Vad gör Erik idag då? Erik sitter och skriver här och tycker mest synd om sig själv. Kanske borde jag ta en kopp thé, jo så får det bli.
 
Q3: Luleå vs Växjö(0-2), Lule har kniven på strupen och måste således vinna ikväll.
Q3: Brynäs vs Färjestad(0-2) Här har Brynäs en match som MÅSTE vinnas! Hur det går? Jag vågar inte tippa, men om Brynäs orkar spela som de gjorde under 7 minuter senast i hela matchen så borde de kunna ta denna match.
SOPA PÅ-FBK!
 
 
 
                                       ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: