eg37.blogg.se

2014-03-11
08:15:57

Ofrivillig sovmorgon
Vaknade kl 07.33, meh..vafan hur är det möjligt. Jag ställde ju klockan igår kväll! Jaja nu är det inget att göra åt det.
Igår kväll när jag kom hem från jobbet stod Noah och grävde i trädgården, han är fast besluten på att snygga till där. När han hade grävt färdigt satte han sig och började googla efter perenner och andra växter.
Jag började pyssla i hallen, plocka ner lite pärlspont och sätta upp gips, nu är bara det kladdiga jobbet kvar, spackla och måla.
Måste även försöka hitta ett golv till hallen som inte är för tjockt. Får väl ta och slita bort plastmattan som ligger, men det gör inte så himla stor skillnad.
Väntar samtidigt på att xl-bygg ska komma och byta fönster på övervåningen, det är badrumsfönstret och fönstret i den söderliggande kupan.
 
 
Jag glömde ställa in bilen i garaget igår kväll och givetvis är det frost i morse!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: