eg37.blogg.se

2014-03-25
10:09:26

Toffeldagen..nej, våffeldagen ska det va
Jo det får lov att bli lite våfflot ikväll.
Igår var en bra dag, mjukrull på klubben med Jöken i spetsen. Han kan lite skit!
Sedan hockey på Cmore, Brynäs vs Färjestad. Brynäs gjorde det bra, de höll sig till sin spelidé som nog gick lite ut på att skada de bästa spelarna i Färjestad, jag syftar på Granström som ALLTID kom in som tredjeman bakifrån och börjar slåss, när han väl var "modig" nog att möta upp direkt så blev det en maskerad crosscheck i sidan där spelarna saknar skydd.
Jag förstår inte alls hur en sån gris kan slippa utvisningar så mycket som han gör, jaja nu blev det ju den mest rättvisa utgången med en seger för Färjestad i mitten av första förlägningsperioden. Färjestad vann sin kvartsfinalserie med 4-1.
 
 
Ikväll stundar knattebrottning igen, ser fram emot det. Blev inget i söndags pga BJJ-semenarium. Får se hur kroppen känns ikväll om jag ska träna eller kanske ta en vilodag..eller så öser jag på ikväll och imorgon sedan ett par ddagars vila.
 
 
 
 
 
 
                                                 ****SOPA PÅ,FBK!****
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: