eg37.blogg.se

2014-05-28
08:41:22

Idag är en annan dag
Ett oskrivet blad, en gryning spräcker mörkret, dimma som sveper över ängar på ett spöklikt vis, daggstänkta växter. 
En morgon som lovar, smeker min kind med sina varma vindar. 
Idag är en annan dag, idag är det inte så varmt men solen skiner och daggdropparna finns där, men den där smekningen var nog emr som en örfil av en sval bris från norr.
 
I övrigt är det en dag som känns inspirerande och inbjudande, Ludde vaknade med ett strålande humör, det är Daidalos-fest på hans dagis.
Noah åkte igår på klassresa till Stockholm, där har de besökt grönan och idag blir det Naturhistoriska och cosmonova.
För egen del ska jag tappa blod kring lunchtid, efter det blir det en sittning med kusin. Alltid trevligt att surra med honom.
Till kvällen stundar lite träning i form av BJJ/SW med sensei Jöken, kommer bli svinmysigt. Ska nog försöka lyfta lite skrot efter passet.
Sen blir det helg, är ju klämdag på fredag och den fick lov att bli ledig för min del.
 
 
 
Tror jag ska börja citera en känd Simpssons-karaktär i min personvalskampanj, han säger ju; "Vote Quimby"
Får jag ta och säga; Vote Gahnertz #33

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: